OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

Hodnosť v hre

Nachádzaš sa v sekcií Hodnosť tu zistíš čo to je a načo to slúži.



U každého mena postavy je vyjadrená jej hodnosť nejakým statusom napríklad: krutý,rytiersky, vznešený atď .. Zisk hodnostných bodov je podmienený tým, ako sa hráč chováv hre. Ak niekto zabije hráčov z rovnakej krajiny, ktorý má lepšiu alebo rovnakú (smerom k dobru) hodnosť ako on "získava -2000 hodnostných bodov. Smerom hore je zisk bodovťažšie. Musíte zabíjať MOBY, hráča s horšou povesťou alebo cudzincov a zisk väčšinouje 1 -10 + bodov. Vylepšiť si mínusovou hodnosť ide taky pomocou predmetov akofazuľa zen (+500) alebo ruže. Tabuľka hodností vyzerá takto:
Rytířský od 12000 do 20000
Vznešený od 8000 do 11999
Dobrý od 4000 do 7999
Přátelský od 1000 do 3999
Neutrální od 0 do 999
Agresívní od -1 do -3999
Úskočný od -4000 do -7999
Zlomyslný od -8000 do -11999
Krutý od -12000 do -20000

Horšiu hodnosť vám tiež môže získať "kamarát", ktorý je vo vašej skupine a vykoná niektorú z akcií nutnú pre zníženie hodnosti! Body hodnosti uvidíte keď nabehnete na svoje meno v tabuľke charakteru (hotkey C).

Niekto si môže povedať "Tak som krutý no a čo!" aký význam má teda hodnosť v hre? Vprvom rade je to možnosť straty predmetov. Ak nejaký rytiersky zabije krutého má šancu až 80% zisku yang alebo predmetu z inventára porazeného. Presné vyjadrenie šancízisku / straty predmetov nájdete na fóre Metin. A v neposlednom rade sú body hodnosti potrebné pre zvyšovanie úrovne schopností. Síce až na úrovni G, ale som zvedavý ako sa s tým vysporiadajú krutí s -20000 bodmy. Ďalšia nepríjemná vec pre krutého je to, že ich napáda väčšina kladných charakterov. Je zábavné vidieť týchto hráčov ako sa snažia kúpiť pár elixírov a k obchodníci sa nemôžu dostať, preto že ako zídu z námestia ich niekto napadne.